^___^


Saturday, March 24, 2012

BeRkelah :)

Bismillah...^__^

beberapa jam yang lalu @ sungai pisang. >.<













peace  ^^

roomate ada bertanya kpd saya,

"tikah, best x kawin?"

"hehe, tengok la sekarang..x pernah lekat kat bilik..." jwb saya.

"haah kan, sekarang masa kene bahagi 2.."

^___^

zauj pula bertanyakan kpd saya,

"x nyesal kawin awal?"

"x pun..sbb org bukan nye jenis enjoy..duduk kat bilik je...da kawin ni la dapat g jalan2..hehe"

"abang nyesal sbb x leh enjoy da :p"

"ape????!!!!!!!!!! gggrrrrrrr"

 hihi....suami saya!!!!!!!!!!

"abang, esok bleh x kite g jalan2 kat putrajaya?" (sebab alang2 nak tunjukkan de jalan ke sana)

zauj tenung saya..

"amboi, x ingat orang ade exam hari isnin??"

hehehehe........... :p




"dan bila kita menyayangi seseorang,
apa pun yang dia lakukan,
terkadang tak akan mengubah rasa sayang kita.

dan bila kita menyayangi seseorang,
apa pun perlakuannya yang melukakan,
masih tak mengurangkan rasa sayang kita.

kita pujuk hati,
“mungkin dia ada sebabnya sendiri, melakukan ini padaku”.

itu lah kita,
bila menyayangi seorang manusia.
kita akan sentiasa berbaik sangka padanya.



Read more: here

1 comment:

  1. salam..suke bace entry awk.
    tahniah dapat jadi zaujah pada usia muda
    teruskan update entry2 yang bagos..sy baru start jenguk2 page awk...=D.
    soklan sy..susah x mula2 nak cakap dkt family awk nak kawen??hehhe..^.^

    ReplyDelete