^___^


Friday, March 9, 2012

3 minggu sudah...

Bismillah..

(maaf,entry yg ringkas je kali ni. perlu menyiapkan esemen i'jaz al-Quran sebelum balik umah esok pagi. mintak2 sempat siapkan.huhu)

tercabar dengan entry sang suami i'm in love. malam td.hehe tp saya x sempat kot nak buat entry panjang macam dia. hanya tunggu masa yang sesuai saja utk buat entry yg panjang bagai macam tu. idea dah ada cuma masa je yg tak mengizinkan.

ingin sahaja saya bercerita mengenai perihal kami dari mula kenal masa F1, kemudian terpisah tanpa khabar berita sampailah kami bertemu semula di UIA PJ, tanpa bertegur langsung face-to-face. yang saya ingat masa tu setiap kali terserempak dengan dia saya akan tunduk atau buat2 tak kenal atau pandang kat tempat lain.hehe MALU yang tersangat MALU punya pasal!

saya hanya sempat 1 sem di UIA PJ dan masuk sem 2 saya pindah ke UIA Nilai sebab tukar kos dri ICT ke IRK. Dia langsung tidak mengetahui pertukaran dan perpindahan saya ke nilai sehinggalah saya memberitahunya di fb pada 1 hari tu. Dan pada ketika itu kami dah masuk gombak.hehe kesian kan?

Perkara yang sama berlaku di UIA gombak. setiap kali kami terserempak, saya akan terus tunduk atau buat2 x kenal atau pandang ke tempat lain. pertama kali terserempak masa dekat cafe hs. dia dan beberapa org kawannya sedang duduk di kerusi merah, saya dan beberapa org kawan sedang berjalan menuju ke mane tah (dah x ingat).. ketika itu saya tengah bergelak ketawa sopan(hoho) dengan kwn, kemudian saya terpandang ke arahnya yg sedang duduk memerhatikan saya. erk! automatik mulut yg sakan bergelak ni terus terdiam terkaku. mata terus tunduk ke bumi. malu!

saya pun tak tahu kenapa saya akan rasa sangat malu bila terserempak dengan dia. Malu yang secara tiba-tiba. malu yang bukan dibuat-buat. selalu hati bertanya, mengapa aku perlu malu dengan dia??? dia bukannya orang lain.kawan aku juga..dan mungkinkah jawapannya sebab...................sebab saya pernah sukakannya masa f1 dulu????opsss........

bersambung lain masa ye??hee ^___^

dia tengah pening masa ni..masam je mukenye..huhu
erm..caner ea nak mulakan??? nak cakap ke x nak?? hmmm

ok lah, saya cakap ye...

Abang! >_<

hari ini genap 3 minggu kita sah sbg pasangan suami isteri.

semakin hari, semakin bertambah sayang dan rindu saya pada awak..

ini serius, bukan main2 tau! =p

ikutkan hati ni setiap masa nak berkepit sebelah awak. tapi nak buat macam mane...belum rezeki kite lagi..:)

(segan sgt ni nak tulis cmni..hoho)

wassalam~




salam sayang,
zaujah abang ♥ 

No comments:

Post a Comment