^___^


Monday, December 20, 2010

untuk wanie hazwani


 Salam 'alaik..entri kali ni spesel sye tujukan utk kawan saye yg sorg nih..namenye mcm yg dah tercatat kat tajuk 2..wanie hazwani.hihi..2 name dy kat fb. nme sebenar hazwani je. dah byk kali sy n pjah suh tukar name jadi hazwani hamdzah. tp dy xnak. kononnye nnt ramai sgt org yg nak add dy. skang pon gune name wanie hazwani pon dah ramai yg add.. cettt..~___^ lalala~ tok sah nk perasan la cik wani oi..

so, sempena besday ko ni, aku nak wish la sket kat blog aku ni..yela, aku tau..sepanjang 7 hari ni, ko msti x layan aku n pjah da. msti ko duk berkepit je ngan nset ko kt telinga an?. aku x nak wish gune mulut.. nak wish kat sni je..hihi xpe kan? aku tau, ko bkn kesah pon..haha

aku xnak la membebel panjang2 kat sni utk ko.. sbb aku x ske bebel cm ko.hik3 kat sini aku list kan pe yg aku nk wish..ko bace tau..pastu simpan dlm hati..ko jgn buang plak.penat aku taip ni..hehe

1. selamat ulangtahun yg ke-20..ko da sebaya ngan kitorg, so jgn berase ko 2 mude ag.lalala~
2. semoga menjadi lebih MATANG. (mcm aku) hihi
3. semoga dimurahkan rezeki.( sejak jadi j**** h** ni kan,bkn rezeki ko bertambah k? hak3)
4. semoga dpt kurangkan gelak JAHAT ko 2..aku xtau la npe sejak blik uia ni gelak ko makin jahat. ~__^ (relek2 jgn marah2)
5. semoga pasni ko x ckp kuat2 kat telinga aku dah..nnt pekak plak kwn ko yg baik ni.hihihi (kat pjah je bleh) 
6. semoga ko diberi ksihatan yg berpanjangan terutama dibahagian p**** ko 2..:P
7. semoga jadi anak n akak yg baik..=)
8. nnt lgn lupe blanje aku n pjah SECERET recipe yek..hihi (sebutan 2 biar btol sket)
9. yg ni ko msti ingat: peliharalah IMAN..kerana ianya tersimpan rapi didlm hati..:)


gambar ni ko ingat lagi x bile? muke skema2 je lagi. mase taaruf week dulu.hee~



kat sini aku sediakan puisi tuk ko..penat aku reka copy paste ni:

Awan berarak ceria,
tiada titis hujan,

pohon melambai,

tanda sokongan,

kususuri perjalanan bertemankan senyuman,

dihari lah
ir mu sahabatku.

Janggut tumbuh memanjang,

membuktikan kedewasaan,
walau tanpa madah kata dan hadiah,
namun cukup untukku sekadar ucapan.

selamat hari lahir,

iringan doa kuhulur,

bersyukur kepadanya,

atas nikmat usia.


sahabat usia yg tuhan kurniakan ini,

hiasilah dgn amalan murni,
semoga ia menjadi temanmu di akhirat sana.

usia mu ibarat mutiara,
tiada berganti lagi,
hiaskan iman bersulam taqwa,
agar sempat mengucup,
haruman syurgawi.

selamat hari lahir,

iringan doa ku hulur,

bersyukur kpdnya,

atas nikmat usia.

nah, kek besar utk ko..

naylinawwarah,
ghurfati,
garden of k/ldge n virtue,
20122010.

2 comments: