^___^


Tuesday, October 4, 2011

s.a.y.a

Bismillah...

saya suka baca blog org...

saya suka bt blogwalking...

saya suka bace cerita2 org..

lagi2 blog yg 'married student'..hoho

tp kepala otak dah berangan2 nak jadi cam dyorang..dush3

saya jeles tgk kawan2 ada blog...

maka saya pun nak buat blog jugak..

skrg saya dah ade blog...

suka sangat2..

dah 2 taun saya ade blog...

tapi kejap bukak kjap tutup...

kejap ade smgt kejap down...

TERUKNYA saya...  :(

xpenah nak konsisten...huh

kali ni berangan lagi...

nak bukak blog yg da 3 bulan 'berehat'..

nak tulis n kongsi cerita..

tpi saya takut...

cerita saya membuatkan saya jdi riak...nauzubillah..

dan fitnah pun muncul... nauzubillah..

tp niat saya bukan itu...bkan utk berbangga atau riak..

tp sekadar ingin dijadikan perkongsian...

perkongsian yg bermanfaat dan bermakna..

tp... tp lagi...

mampukah saya? :(

itulah saya...

wallahualam~

notahawa : #kenapasayamalas???#

No comments:

Post a Comment