^___^


Wednesday, October 12, 2011

midterm

Bismillah..

Alhamdulillah, diberi kesempatan utk menulis seketika walaupun keje belambak-lambak lagi tak siap. kalau boleh ditimbang berat keje yg tak siap tue, ade la lebih kurang berat achik kot=p hehe

owh, saya terasa sedikit tertekan hari ini sebab dah dapat jadual midterm. tinggal 1 subjek je lagi yang xtaw. saya sgtla x suke bile exam berderet-deret. tapi sekali lagi saya terpakse harungi selepas final sem 2 dulu.huhu

jadual midterm setakat ni. xsure. mgkinkah ade perubahan?

18 oct- tadwin assunnah
31 oct- dirasah
1 nov- ayat al-ahkam
2 nov- psychology
?????- rasok

saya berazam nak stdy awal sem ni. (berkobar2 semangat ni =p). sejauh mane keawalannye 2 saya x pasti.huhu kuat betul penyakit malas ni..aduyai. +_+ saya nak jadi rajin mcm awak acik. cmner yek? ^__^
tapi saya xrajin la nak berjalan g study kat cafe yg 'senyap sunyi' 2.haha tapi kalo g library 2 inshaALLAH. :)

"belajar itu amanah. awak pula anugerah " ♥

kesimpulannya, mari kita sama2 study dari sekarang dgn penuh rasa tanggungjawab dan menghargai apa yang kita telah miliki dengan penuh rasa bersyukur. aku bersyukur dikurniakan kamu.

wassalam~


notahawa: 


1. terkejut, sedih, terkesima mendengar kisah ustazah saya siang tadi.:( permudahkan urusan kami ya ALLAH. jauhkan kami dari segala malapetaka atau keburukan. lindungilah kami ya ALLAH..


2. orang cakap kalau stress makan coklat byk2. saya da bli byk coklat kat coklat fair buat bekalan.:)


3. #8bulan4hari#

No comments:

Post a Comment