^___^


Thursday, January 20, 2011

tension!! dush2 +__+


salam 'alaik salam rindu semua ^^.
nak taw x???huhu
xnak taw pun tp sudi2 kan lah utk tau yek..
simpatilah kat saye ni..huhu
 
hari ni saya sgt3 TENSION...
sgt tension cz byk keje umah, asgment x siap..
sgt tension bile xstudy utk 3 paper mid minggu depan..
sgt tension bile dah lame x balik umah..
sgt tension bile xleh nak fokus time kelas ulum quran td..
sgt tension bile xbape phm time ustazah ngajar td..
sgt tension sampai sengaja ponteng kelas fiqh sirah utk tenangkan diri kat bilik..huhu
maaf yek ustaz, saya ponteng kelas hari ni..^_^
nasib baik kelas dirasat x ponteng cz tibe2 jadi bersemangat balik..yeaahh..^^

maaf utk sahabat2 sume cz hari ni saya marah2..
sebab saya sgt2 tension..
mcm2 bende dlm pale otak ni..
saya bkn mcm kamu semua yg sentiasa releks...
saya mudah gelabah+risau bile byk keje xsiap..huhu
tapi saya marah xlame..
kejap je..
tgk, skang saya xmarah dah..
cz dah x tension sgt dah...hmm
tp masih ade lagi tension 2 sket2..
selagi sume keje xsiap,selagi 2 la diri ni xleh tenang..huh
ni la dugaan belajar..
belajar memg susah, mane ade belajar senang atikah..
kamu ni..kuat la sikit..
sabar..sabar..sabar...
tenang..jgn gelabah2..
ingat Allah byk2..
Allah...

xtau la ape yg saya dah melalut kat atas 2..
sekadar luahan hati utk sepanjang hari ni..
dan mungkin utk sepanjang minggu ni n minggu depan..
maklum la, bile dah tibe musim2 midterm ni..
tambah2 bile dah nak midbreak ni..
macam2 bermain kat otak pikiran nih..
midterm+asgment+presentation+tasmik
pindah rumah+angkat barang+kemas2 rumah
program2 lepas midbreak...
byknye...
tapi ko kene ingat tikah..
orang lain lagi sibuk dari ko..
kalah menteri..heh
ohh,terlupe plak..
hari ni 19hb..
besday akak yg ke-12
akak@anah 
my sister..



SANAH HELWAH
yg ke 12 akak!!
tahun ni nak upsr..
belajar rajin2 yek..^^
tadi along tepon umah..
imam yg angkat..
ingat nak wish kat akak..
tapi akak dah tido..
akak selalu tido awal kan..heh
along terlupe nak kol siang td..
 (cz tension kan..huk3)
so, ckp ngan imam je la..
adik pon dah tido..
along suh imam ckp kat akak,
along wish selamat hari jadi kat akak..
hadiah along xsempat nak beli ag..hihi
imam ckp korg dah basuh umah sebelah umah bos 2..
ade 3 bilik air..amboi..byk tol..
pas ni xde la nak berebut bile nak mandi..
bilik air dah bertambah 1 ag..
pas ni xleh dah nak menjerit2 terpekak terlolong..
cz umah dah depan sekolah..
sat g sume cikgu2 dgr..haha..
bangunan baru sekolah msti dah nak siap kan?
ntah2 dah siap..hak3..
along je yg xtau..ape daaa..

okey lah..
nak p sambung buat mulakhas usul fiqh ni..
target mlm ni msti siap!!
caiyok2...
xkesah la kene tido kul bape pun..
xtido pun xpe..haha
janji siap..
sok pagi nak buat asgment ulum quran lak..huhu


 
okeh, x mo stress2 tension2 da yek..
tenyum sket...
^____^
peace..

dah x tension,
iium gombak.
20 jan 2011,
1.00 a.m.

No comments:

Post a Comment