^___^


Saturday, January 1, 2011

2011

salam 'alaik.
pejam celik, celik pejam
dah 2011 dah kan?
umur kian meningkat selangkah kehadapan.^__^
kat status fb rata2 wish HNY.
x kurang jugak kat entry blog.
pape pun, selamat tahun baru..
semoga tahun ni membawa kita kearah yg lebih baik,
menjauhkan kita drpd kejahilan,
menjadikan kita insan yg lebih matang dlm setiap tindakan,
mencapai target dan impian masing2..
2010..
selamat tinggal..
selamat tinggal 2010..
byk sekali kenangan kamu dgn saya..
gembira, sedih, suka, duka..
kita lalui bersama..
tahun yg ku mulai dgn kesedihan..
penuh dgn mainan perasaan..huisy(emosi plak)
tp kamu jugak menjadikan saya lebih matang dlm kehidupan..
terima kasih, thank you, syukran jazilan 2010!!

syukran 4 maaruf club cz bg kalendar ni..~___^

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

saya tinggalkan entry berkenaan tahun baru diatas. skrang saya nak patah balik ke blkg.entry yg saya simpan. akibat x de mase, terpkse saya postpone entry ni.

ini kisah terjadi mase hari selase lepas. kelas first hari 2 ialah kelas usul fiqh, ustaz sabri. saya nak kasi tahu kat sini, ustaz ni memg best. walaupun ustaz ajar lmbat dan kelas kami agak keterbelakang, tp ustaz ajar n explain satu2. sape yg fokus mase ustaz mengajar, kompem paham. ade jugak student yg bertanya kat ustaz, kenapa ustaz ajar lmbat? ringkas je jwpan ustaz.lebih kurang gini la mksudnye: kalo saya ajar cepat, tp kamu x paham, ape gunanye? biar lmbat tp kamu semua phm..hmmm betul3.. saya setuju.=)

tp bukan ini yg saya nak cerita sebenarnye. =p saya nak crite sal kami kne pergi Syafie Room hari 2. kene tgk PhD candidates buat presentation sal tesis dyorg. kebetulan minggu ni minggu student2 master n PhD buat presentation. makanya, kami agak bertuah cz dpt tgk mereka bentangkan tesis mereka. tp sebenarnya x bape phm pon dyorang bentang. cz dyorang ckp arab laju n arab mereka agak tinggi..hihi..tp buat2 phm. tp saya nmpak la, rakan2 saya smua ternganga bile tgk dyorang present.hik3 mungkin masing2 tgh bayangkan, mcmane la nnti kalo aku buat master nnti..mane x nye, pas je present, mcm2 komen dpt.huhu ingat senang ke nak buat tesis? kene bace byk buku, kne buat research. buku yg ade pun x abis nak bace, cmne la nnti nak buat master? atikah2..

mcm ni la suasananya

candidate dri India
 ini adalah satu2nya candidate yg speking english hari 2. phm la jgk ape yg beliau present. fasal Inayat Khan. seorang Sufi India kalo x silap. lupe lak nak gtaw.gmbar ni saya ambik dri blkg cz saya kene duduk kat blkg candidate2 yg kene present 2..^0^

barisan muslimat

sekian saja entry utk kali ni. masih berkira-kira nak sambung master atau x nnt.~__^
opss, sebelum terlupa, mau berdating dgn cik wani, cik kema , cik acan n cik fad hari ini..lalala~

naylinawwarah,
tahun baru umur baru,
01.01.2011.

No comments:

Post a Comment