^___^


Monday, April 25, 2011

wahai kekuatan^^

salam 'alaik semua..
terasa ingin shja mengeluarkan air mata..
disaat jari2 ku menaip entry ini..
terasa segala kekuatanku telah ditarik..
terasa bagai otakku berhenti seketika drpd berfikir..
xdapat utk aku berfikir scara normal..
secara rasional..
xdapat utk aku mengimbangi diri ini..
terasa berada dalam 2 alam..
antara mimpi dan realiti..huhu

aku ingin segera kembali ke taman ilmu dan budi..
uia gombak yg aku rindui..
ingin sekali kembali kesana
utk mencari ketenangan dan kekuatan dlm membuat pilihan
yang mungkin bagiku begitu sukar disaat ini
jika tiada yg membantu..Allah..
aku perlukan bantuanMu..Ya Rabbi..
bantulah aku utk membuat pilihan ini..
berikanlah aku petunjukMu yg benar2 meyakinkan diriku..
aku redha dgn ketentuanMu..
Allah..

Ya Allah..
apakah ini petanda bhwa doaku telah dimakbulkan??
atau adakah ini ujian yg Kau berikan padaku utk menjadikan aku
lebih matang dlm m'buat keputusan???
aku tdk tahu Ya Allah..
berikan aku petunjukMu YA ALLAH..
sesungguhnya,
hanya Engkaulah yg lebih mengetahui apa yg terbaik utk diriku..

kutitipkan lagu ini..
penaik semangat mungkin??hee~





dlm kesamaran,
baiti jannati,
keratong 8^^




No comments:

Post a Comment