^___^


Wednesday, April 25, 2012

CSC (caring spiritual camp 2012)


Bismillah...:)

sudah lame tidak meng'update'..huu
mahu cerita sket disini..:)

CSC telah diadakan pada 21-22 april yg lalu
bertempat di IIUM..
saya dan zauj hanya sempat join pada sabtu malam sehingga ahad malam shj..
sabtu malam ahad berlangsung sebuah talk yang bertajuk
'Aku Terima Nikahnya'
yang telah dsampaikan oleh 
Ustaz Abah Khairi b. Zainuddin..
tapi saya terlupa nak amik gmbo..huhu
(ayat pun da mcm bdk darjah 1..hoho)

malas nak taip byk..
jom kite layan gambar2 CSC yang sempat diambil sepanjang hari ahad yg lalu..
gmbar2 semua tanpa sempat diedit sebab malas..;p

di sebelah pgi bertempat di blkg bus stop Aminah...




ayam hidup ni zauj n saya amik dekat pasar selayang...:)



bila dah bosan menunggu..ni la hasinya..=p

\

tiba juga masa utk demo penyembelihan



saya duduk jauh sket..hehe


ni ayam khalil yg terputus kepalanya..good try!


proses membuang isi perut..




sedia utk dibasuh dan dipotong...



di sebelah petang bertempat di KAED..


masa utk membakar ayam -BBQ



logo baru Caring Club


byk betul gmbar dia ni..
sebab dia zauj saya..hik3 =p


moh kite tgk sket gmbo yg cantik from zul..
mintak maap ea zul...
copy sket gmbo mung..=p


untung la dapat zauj yg pandai bab2 ayam ni..senang keje kite t..^__~




 setelah selesai berBBQ, sempat berjumpe dgn si tomey Adam Haikal
bersama abah dan mamanya di HS cafe..hihi



adam bersama 'ayah angkat' nya..=p


xdapat main ngan anak sndiri, main ngan adam pun jadilaa..
kan adam kan?? :p

sekian~ :)

No comments:

Post a Comment