^___^


Wednesday, February 29, 2012

hadiah drpd ummi ♥

Bismillah...

entry ini ditulis khas buat ummi tercinta SITI ESHAH BT MOHD JOHAR ♥

sebab ummi lah saya dapat jadi isteri orang hari ni ^__^

SYUKRAN UMMI!!

sehari b4 nikah hari 2, ummi ade belikan saya hadiah. hadiah yg sgt istimewa bagi saya.

ummi seakan memahami kehendak zauj saya..hehe

nak tau apa yg zauj saya minta sblm kawin hari 2???

taraaa!!!

kaler hijau lagi tue..hehe

just pusingkan sket wane hijau 2, dy akan kuar lampu oren..hehe
saya x cakap pun kat ummi yang zauj nak ada lampu tidur dlm bilik. dan ingat nak gune je lampu kristal yang dah sedia ada kat umah 2. x pun gune je lampu bilik air.hoho

tapi tibe2 je ummi hadiahkan ni..hehe ske sgt la kan...dapat lampu cantik camni..

btw, trime kasih byk2 ummi..:)

love u so much!♥

dan bilik tidur pengantin ini...ummi yg hias..:)

xdak gmbar full plak..huu
sekian..

wassalam~

No comments:

Post a Comment