^___^


Tuesday, October 5, 2010

back 2 school~

salam 'alaik..
diambang kuiz n exam ni
sempat juga saya pulang ke rumah
dek gara2 termakan pujukan fizah.hi3
n akhirnya saya pulang gak pd hari khamis ptg yg lepas..
bertolak dri iium pkul 2,naik bas kat putra pkul 4.
dan tiba di simpang perantau damai kira2 jam 8.40 mlm.
saya dijemput oleh ayah dan tiba kt umah ayah tnye
"nak g umah arwan x? xnak duk umah je.."
saya berkira2 sejenak..hm nak memg nak..tp cam malas je..
segan pon ade..hihi
"hm xnak la.." balas saya.
then,saya bersiap 4 solat.konon bleh la tgk tv n berehat.
tiba2 umi kol..
"along,meh la dtg cni. ade nasi ayam.panas lagi ni.." umi suh pegi la 2..haha
"hm, ala..mls lak.umi bungkus je la.segan la nk g..hihi"
"hisy, umi lagi la segan nk bgkus..meh la...umi ade kat dapur ni.."
"ha yela2..nak solat jap.."
selesai solat,cepat2 saya bersiap..
then kol ani..
"weh, amik aku..segan la.."
"kitorng ngah mkn ni..tgn kotor..dtg je la ikot pntu dapur"
huhu..nak lalu kot dpn ramai sgt bapak2..
terpakse la ikot jln belakang..jauh gak..
dgn selamba msuk kut pin2 blkng..
tgk2 sume da siap mkn..
makn la sorg2 smbil dperhatikan oleh sume org..segan2..
lapar punye pasal,makn je cz berbuka roti je dlm bas td..huk2

ni gambar2 yg sempat diambil..
daniel,anak tuan rumah..

adik2..




keesokannya..
jumaat- 1 october..
sempat saya menghadiri jamuan hari raya
disekolah mak..sekolah rendah saya jugak dulu..
berjalan kaki ke sekolah ditemani adik n ani..
adik xmau g sekolah hari 2..ceh
kecik2 da pndai ponteng..
mentang2 along balik..haha

byk gak gambar2 yg sempat diambik hari 2..

skkl

adik bergaya

mula2 malu2

pemandangan skul

adik n imam

akak, yana n husna

adik dah x malu..ngan anak2 mama

haha

lagi mereka...

adik amik gambo..

adil n aqila...

imam nak tutup kelas..

yeah..posing ag..

akhir skali...tett....
okeh..xleh nak cite byk2
ade keje yg perlu dibereskan..
akan bersambung nnt..

wassalam~

naylinawwarah,
mahallah safiyyah,
5 okt 2010,
7.37 a.m.

No comments:

Post a Comment